Audyt public relations GKR Consulting.

Audyt public relations


Sprawdzisz swój wizerunek w mediach i internecie.

Dowiesz się, jak klienci i partnerzy biznesowi oceniają współpracę z Twoją firmą.

Sprawdzisz, czy tożsamość Twojej firmy odpowiada jej wizerunkowi.

Dowiesz się, jak najlepiej wykorzystać potencjał swoich pracowników.

Poznasz mocne i słabe strony swoich dotychczasowych działań PR.

Dowiesz się, jakie błędy w komunikacji popełniasz najczęściej i jak ich skutecznie unikać.

Otrzymasz w prezencie pakiet indywidualnych porad, jak skutecznie prowadzić działania PR.


W ramach audytu PR przyjrzymy się wizji i misji Twojego przedsiębiorstwa i sprawdzimy ich spójność z realizowaną strategią firmy. Przeprowadzimy także monitoring Twojego wizerunku w internecie (strona www, media elektroniczne, fora i media społecznościowe) i sprawdzimy, jak często i w jakich kontekstach eksperci Twojej firmy pojawiają się w mediach. Przeanalizujemy także Twoje działania z zakresu media relations i social media. Na koniec zechcemy porozmawiać z Twoimi pracownikami, współpracownikami i klientami, by poznać ich opinie, oceny i sugestie.

Po przeanalizowaniu zebranych informacji opracujemy szczegółowy raport, opisujący sytuację wyjściową i sugerowane zmiany.

Zobacz też:
Audyt marketingowy
Audyt komunikacji wewnętrznej

audyt PR audyt PR
audyt PR audyt-PR
Dołącz do nas!