Marketing dla małych firm - strategia, plan i działania dostosowane do indywidualnych potrzeb oraz możliwości finansowych mniejszych firm.

Marketing dla małych firm

Każda firma potrzebuje marketingu, niezależnie od jej wielkości i branży, w jakiej działa. Budżet marketingowy małych firm bywa jednak bardzo ograniczony, przez co zdarza się, że właściciele takich firm całkowicie rezygnują z marketingu. Tymaczasem, niemal KAŻDY rozsądny budżet pozwala na skuteczne marketingowe wsparcie biznesu! Zanim jednak zaczniesz wydawać pieniądze i korzystać z mega-okazji, jakie niejednokrotnie oferują Ci różni telemarketerzy, jasno określ wysokość miesięcznego budżetu, zakładane cele oraz klientów, do których chcesz dotrzeć. Dopiero na tej podstawie będzie możliwe planowanie działań i wybór konkretnych narzędzi.

Ale uwaga, marketing to nie tylko reklama! To dbałość o to, aby każdy z szeregu elementów, mających wpływ na atrakcyjność oferty był odpowiednio dobrany i właściwie zrealizowany. Liczy się więc zarówno produkt, jego opakowanie i cena, jak też obsługa klienta, sprawna komunikacja, renoma marki, oferowane promocje, reklama, czy też obsługa posprzedażowa.

Zależy Ci na promocji swojego biznesu, ale Twój budżet jest ograniczony i obawiasz się, że nic z tego nie będzie? Skontaktuj się z nami! Na pewno razem coś wymyślimy i dobierzemy narzędzia marketingowe, odpowiadające zarówno realizacji Twoich celów, jak też Twojemu budżetowi!

Nasza oferta marketingowa dla małych firm obejmuje m.in.:

  • audyt marketingowy (analiza dotychczasowej sytuacji – element niezbędny do dalszych działań,
  • opracowanie indywidualnej strategii marketingowej z propozycjami konkretnych działań,
  • opracowanie spójnej identyfikacji wizualnej – logo, wizytówki, papier firmowy, itp.,
  • projekty graficzne: reklamy, banery, plakaty, teczki ofertowe, itp.,
  • materiały informacyjne, promocyjne i reklamowe (foldery, ulotki, gadżety, itp.),
  • działania z zakresu e-marketingu i social media,
  • strony www: analizy użyteczności, ulepszanie, tworzenie,
  • doradztwo marketingowe,
  • współpraca przy tworzeniu produktu/usługi i opracowaniu oferty.

Zobacz też:
PR dla małych firm
Usługi marketingowe
Outsourcing marketingu i PR

marketing dla małych firm marketing dla małych firm
marketing dla małych firm marketing dla małych firm
Dołącz do nas!