Outsourcing PR dla małych i średnich firm

Outsourcing public relations

Myślisz o działaniach public relations ale nie bardzo wiesz, od czego zacząć? Zdajesz sobie sprawę z tego, jak ważna dla biznesu jest właściwa komunikacja (z mediami, klientami, pracownikami, konkurencją) i dlatego zależy Ci na doświadczonych specjalistach? Z różnych powodów chcesz uniknąć, często kosztownego, procesu rekrutacji? Rozwiązaniem jest outsourcing PR, czyli oddelegowanie na zewnątrz zadań Twojego firmowego działu lub specjalisty ds. public relations.

Dlaczego to się opłaca?

Przede wszystkim ograniczasz koszty. Zatrudniając zewnętrznych ekspertów eliminujesz koszty procesów rekrutacji i koszty pracy (składki, podatki, stanowisko i narzędzia pracy, itp.), a także unikasz ryzyka i kolejnych kosztów związanych z rotacją pracowników. Co więcej, korzystając z outsourcingu PR, stawiasz na specjalizację, wysoką jakość i profesjonalizm. Wybierasz ludzi z wieloletnim doświadczeniem w public relations. Podczas gdy Ty skupisz się na swojej głównej działalności, a więc tym, w czym czujesz się najlepiej, my kompleksowo zajmiemy się tym, w czym my czyjemy się jak ryby w wodzie – działaniami PR!

Jak to działa?

Przede wszystkim, co wyraźnie podkreślamy, nasze działania opieramy na ścisłej współpracy z  klientem – właścicielem, zarządem, dedykowanym przedstawicielem. Szczerze i otwarcie omawiamy poszczególne aspekty działalności fimy, określamy jej mocne i słabe strony, grupy docelowe, omawiamy dotychczasowe formy komunikacji, plany na przyszłość, itp. Chcemy jak najlepiej poznać firmę, jej sposób działania, politykę, zarząd, pracowników, itp. Jest to niezbędne do właściwego zarządzania komunikacją i relacjami (zewnętrznymi i wewnętrznymi) w firmie, a co za tym idzie – do owocnej współpracy. Kolejnym krokiem jest określenie głównych celów komunikacyjnych i założeń strategicznych. Dopiero na tej podstawie dobieramy odpowiednie narzędzia i planujemy konkretne działania. W ramach pełnego outsourcingu, kompleksowo realizujemy zaplanowane działania – według ustalonych z klientem zasad.

Co robimy w ramach obsługi PR?

  • Audyty PR,
  • indywidualna strategia wizerunkowa i komunikacyjna,
  • e-PR i social media,
  • komunikacja wewnętrzna,
  • employer branding (wizerunek pracodawcy),
  • media relations,
  • content marketing,
  • eventy i konferencje,
  • obsługa sponsoringów, barterów i patronatów,
  • bieżące doradztwo.

Dla kogo jest outsourcing public relations?

Dla firm, które chcą realizować działania PR, ale niekoniecznie chcą lub moga sobie pozwolić na zatrudnienie dodatkowych pracowników. Dla przedsiębiorców, dla których liczy się optymalizacja kosztów. Dla tych, którzy stawiają na specjalizację i profesjonalizm. A więc... dla Ciebie!

Kiedy już zdecydujesz się na outsourcing PR – kompleksowy lub częściowy – po prostu zadzwoń lub napisz do nas!

Zobacz też:
Audyt PR
PR dla małych firm
PR nieruchomości
Outsourcing marketingu

outsourcing PR outsourcing PR
outsourcing PR outsourcing PR
Dołącz do nas!