PR dla małych firm - strategia, plan i działania dostosowane do indywidualnych potrzeb oraz możliwości finansowych mniejszych firm.

PR dla małych firm

Możliwości i PR-owy potencjał małych firm są niejednokrotnie dużo większe niż mogłoby się wydawać. Wystarczy poznać kilka podstawowych zasad i, niekiedy, zmienić nieco podejście, aby uzyskać efekty. Przede wszystkim warto pamiętać, że public relations to nie tylko wysyłanie informacji do mediów, jak wiele osób o tym myśli, ale całość relacji z otoczeniem – klientami, partnerami biznesowymi, pracownikami, współpracownikami, środowiskami lokalnymi, itp. To, w jaki sposób zadbamy o te relacje, będzie miało olbrzymi wpływ na wizerunek firmy, a w konsekwencji na jej pozycję na rynku. Ważne są czasem nawet z pozoru nieistotne detale, takie jak szybkość odpowiedzi na maila czy oddzwonienie w sytuacji, gdy nie mogliśmy wcześniej odebrać telefonu.

W ramach współpracy PR pomagamy naszym klientom w opracowaniu indywidualnej strategii działań, dostosowanej do charakteru prowadzonej przez nich działalności, wielkości firmy, możliwości finansowych, itp. Konsekwentnie ją realizując, wspólnie budujemy silną, wiarygodną i pozytywną markę.

Nasza oferta PR dla małych firm obejmuje m.in.:

  • audyt PR (analiza dotychczasowej sytuacji – element niezbędny do dalszych działań),
  • opracowanie indywidualnej strategii PR wraz z propozycjami konkretnych działań,
  • bieżące doradztwo PR,
  • współpraca z wyselekcjonowanymi mediami (w zależności od potrzeb, branży i grupy docelowej),
  • opracowywanie i dystrybucję materiałów prasowych,
  • prowadzenie komunikacji w mediach społecznościowych,
  • copywriting – teksty na stronę internetową, artykuły eksperckie, odpowiedzi na zapytania, listy, przemówienia, itp.
  • organizację eventów,
  • obsługę sponsoringów, barterów i patronatów.

Zobacz też:
Marketing dla małych firm
Usługi marketingowe
Outsourcing marketingu i PR

pr dla małych firm pr dla małych firm
pr dla małych firm pr dla małych firm
Dołącz do nas!